Zapraszamy na DRUGĄ w 2024 roku GRYWALIZACJĘ prowadzoną w ramach programu "SkarbyDziedzictwa.pl - radość odkrywania"! Jednocześnie jest to druga w tym roku inauguracja questu prowadzona na terenie Gminy Gać.

 

Można odnieść mylne przekonanie, że druga w tym roku impreza inaugurująca trasę nowego questu "Dobry Samarytanin ze wsi Gać", to jednocześnie otwarcie drugiego questu w Gminie Gać. Byłoby to błędny wniosek. W poprzednim roku przeprowadziliśmy grywalizację "Niezłomny z Białobok" inaugurującą quest pod tym samym (co grywalizacja) tytułem. Zatem niniejsza impreza to trzecie uroczyste otwarcie (w formule grywalizacji), już trzeciej, gry terenowej na terenie Gminy Gać.


 

Ogólne zasady uczestnictwa

GRYWALIZACJA odbędzie się w piątek 20 września 2024 r. w Gaci (gmina Gać, powiat przeworski, woj. podkarpackie) i jest adresowana do drużyn uczniów ze szkół podstawowych z terenu województwa podkarpackiego. Podobnie jak w poprzedniej imprezie ("Bytnarowie z Ostrowa" zorganizowanej w czerwcu 2024 r.), ta również przewiduje uczestnictwo 4 osobowych drużyn 3 kategoriach wiekowych:

  • zuchy z klas I-III,
  • uczniowie z klas: IV-VI
  • uczniowie z klas: VII-VIII.

 

Przypominamy, że w skład każdej drużyny mogą wchodzić zarówno uczniowie tej samej klasy lub różnych klas, ale wyłącznie z zachowaniem podanych kategorii wiekowych. Dodatkowo: w najmłodszej kategorii wiekowej wymagane jest członkostwo w harcerstwie, czyli przynależność do "Zuchów" (ZHP, ZHR) lub innych grup (np. "Wilczków" jak w przypadku Skautów Europy). 

 

Bez zmian (wobec poprzednich grywalizacji) pozostaje zadanie uczestników tej grywalizacji, którym będzie:

  • prawidłowe rozwiązanie wszystkich haseł i rebusów na trasie questu,
  • przejście trasy questu w możliwe najkrótszym czasie

 

Więcej praktycznych informacji można uzyskać z "Wprowadzenia do GRYWALIZACJI" (plik załączony został poniżej).


 

Zapisy i rejestracja uczestników

Udział w GRYWALIZACJI wymaga uprzedniej akceptacji "Regulaminu GRYWALIZACJI" oraz rejestracji. Zgłoszenia przyjmowane są mailowo i (wstępnie) również telefonicznie.

Prosimy o zapoznanie się z Regulaminem, a w przypadku pytań (po jego lekturze) prosimy o podjęcie kontaktu tel. pod numerem: 508 930 105.

 

Zgłoszenia przyjmowane są do 19 września 2024 r. Liczba miejsc jest ograniczona (udział w tej GRYWALIZACJI został przewidziany dla 25 drużyn, czyli 100 osób). Decyduje kolejność zgłoszeń! Pierwszeństwo uczestnictwa przysługuje uczniom ze szkół podstawowych z Gminy Gać.

 

Zgłoszenia drużyn do GRYWALIZACJI dokonują wyłącznie nauczyciele (opiekunowie z ramienia zgłaszającej szkoły) na podstawie:

  • podpisanej przez rodzica rodzica (opiekuna prawnego dziecka) zgody na udział podopiecznego w tym wydarzeniu (załącznik nr 1 do "Regulaminu GRYWALIZACJI"),
  • przesłanego zgłoszenia drużyny/drużyn (załącznik nr 4 do "Regulaminu GRYWALIZACJI").

 

Przypominamy, że zgłoszenie uczestnictwa nie jest równoznaczne z zakwalifikowaniem do udziału danej drużyny w GRYWALIZACJI. Fakt zakwalifikowania do udziału w imprezie jest zawsze przez nas potwierdzany (mailowo lub telefonicznie).

 

Szczegółowe informacje dotyczące udziału w grywalizacji zostały opisane w Regulaminie, który wraz z załącznikami został zamieszczony poniżej (w pliku .pdf) do pobrania.


 

Nagrody i upominki

Wszyscy uczestnicy grywalizacji otrzymają nagrody lub upominki - stosownie do uzyskanych wyników. Wykaz nagród został opisany w załączniku nr 3 do "Regulaminu GRYWALIZACJI".


 

Miejsce i termin realizacji wydarzenia

Miejsce zbiórki do GRYWALIZACJI: plac przy kościele pw. Wniebowzięcia NMP w Gaci, gmina Gać, powiat przeworski, województwo podkarpackie.

Rozpoczęcie: godz. 9:00, dnia 20 września 2024 r. Planowane zakończenie: 14:30-15:30.


 

Donator questu i grywalizacji

Opracowanie trasy questu, przygotowanie wszystkich materiałów (ulotek questingowych, teczek, itp). oraz zakup nagród, a także przeprowadzenie samej grywalizacji zawdzięczamy donatorowi:

  • Województwu Podkarpackiemu (tj. Urzędowi Marszałkowskiemu Województwa Podkarpackiego), które dofinansowało realizację projektu: „Odkrywanie lokalnego dziedzictwa kulturowo-historycznego w formule osobistego zaangażowania i rówieśniczej rywalizacji młodzieży szkolnej”.